ELFBOT 8.54 W JEDEN DZIEN 70 LV I 50 CC |
ELF BOT NG 8.54 + CRACK DOWNLOAD : http://www.speedyshare.com/files/20311593/ELF_BOT_NG_8.54.rar SKAN :http://www.virustotal.com/pl/analisis/77a3d68e37ac5d7060f0c1c3f0d43c0b21618261dd6710c8bf372bdd1aa2d68b-1263060119 100% Pewny i czysty bot. I - Zapisywanie/wczytywanie ustawień Aby nie było trzeba przy każdym włączeniu elfbota od nowa wszystkiego ustawiać w elfbocie jest możliwość zapisywania i wczytywania ustawień. Standardowo każda postać może mieć zapisanych do 5 różnych ustawień. http://www.fototube.pl/pictures/saveloeadjp.jpg W głównym oknie elfbota mamy przyciski od 1-5. Jeżeli chcemy zapisać bieżące ustawienia to klikamy na któryś z nich a następnie na przycisk Save. Wczytywanie odbywa się identycznie z tym, że wybieramy przycisk Load. Przy zapisie tworzony jest plik o nazwie NickpostaciNumerzapisu, np. Liinek4 lub Liinek2 (jeżeli zapisujemy pod 1 to nazwa pliku to po prostu nick postaci). II - Healing Zakładka odpowiedzialna za leczenie i odnawianie many. http://www.fototube.pl/pictures/autoehealjp.jpg Tutaj mamy 2 pola w lewym górnym rogu okna, Spell Hi i Spell Lo odpowiedzialne za leczenie czarami. - Spell Hi Tu wpisujemy czar, którym bot ma leczyć jeżeli char ma mniej hp niż ustawione w polu Health na prawo oraz many więcej niż wpisane w polu mana, też na prawo. - Spell Lo Działa identycznie jak Spell Hi. Jest pomiędzy nimi jednak znacząca różnica. Spell Lo (Low) odpowiada za leczenie na niskim poziomie hp a Spell Hi (High) na wysokim. Oznacza to, że bot najpierw sprawdza czy gracz ma mniej hp niż ustawione przy czarze Spell Lo a jeżeli ma więcej to leczy czarem Spell Hi (oczywiście jeżeli jednocześnie ma mniej hp niż ustawione jest leczenie czarem na wysokim poziomie hp, high). - Uh rune Poniżej można ustawić leczenie uhem. Intuicyjnie występuje tu pole Health. - HP/MP potion Pozostaje jeszcze opcja leczenia potionem i odnawiania many. Jest to raczej intuicyjne i nie wymaga większych wyjaśnień. - Healer Options Tutaj ustawiamy opóźnienie w leczeniu. Wait odpowiada za opóźnienie pomiędzy kolejnym leczeniem (ustawione na 1000 uleczy po sekundzie od ostatniego leczenia) w milisekundach, 1=0.001 sekundy W Delay wpisujemy opóźnienie pomiędzy poszczególnym sprawdzeniem czy wymagane jest leczenie. Ustawione na 0 sprawdza tak szybko jak tylko potrafi ale wtedy od razu wiadomo, że bot ;P IV -Lists Tutaj stosunkowo nie dużo. http://www.fototube.pl/pictures/listsjp.jpg W tej zakładce są 4 duże pola tekstowe: - Enemy names - Subenemy names - Friend names - Subfriend names Wpisujemy w nie odpowiednio nicki wrogów/przyjaciół oddzielając poszczególne nicki enterem (jeden nick = jedna linia). Tak dla przypomnienia: Enemy = wróg Friend = przyjaciel Team Marks Gdy zaznaczona przed nickami graczy pojawią się następujące litery: - E jeżeli gracz jest na liście "Enemy names" - SE jeżeli gracz jest na liście "Subenemy names" - F jeżeli gracz jest na liście "Friend names" - SF jeżeli gracz jest na liście "Subfriend names" Dodam też, że litery E i SE są czerwone a F i SF niebieskie. Color outfits of listed players Po zaznaczeniu tej opcji wrogowie z listy "Enemy~" będą mieli czerwone outfity a Ci z "Subenemy" jasny czerwony. To samo tyczy tych z list "Friend~" i "Subfriend~" z tym, że chodzi o kolor niebieski. Invite Requests: Jest to ostatnia opcja i odpowiada za dodawanie ludzi do Twojego party jeżeli napiszą słowo kluczowe w tym polu napisane. Na przykład jeżeli wpiszemy w pole "inv" to jeżeli ktoś napisze coś w stylu "inv pls" "inv pt" lub po prostu "inv" automatycznie dostanie inva do naszego party lub/i priv kanału. |